Norsk Akvarieforbund.

Velkommen til NAF's nye web sider. Håper du finner den nye siden nyttig. Det kommer mange oppdateringer i tiden fremover og siden er under stadig utvikling

Bli med i en akvarieklubb
du også.

Det finnes mange lokale akvarieklubber i landet, klikk på knappen for å finne din akvarieklubb

Et nytt skjørt liv blir til,
en ny generasjon er sikret

En stor del av hobbyen er oppdrett, bli med i oppdrettskampanj og kjemp om heder og ære i den flotte landsdekkende kampanjen.

Junior i hobbyen
Bli med i oppdrettskampanjen.

Junior til og med 16 år har egen klasse i kampanjen, Bli med og registrer dine oppdrett du også.

Bidra med innhold?

Har du lyst til å bidra med innhold til webben eller til NorskAkvarieblad? Du er hjertelig velkommen med dine ideer.

Dokumentasjon av Fgo, Elite og Gull

Under NAF's Landsmøte i Arendal ble det bestemt at Førstegangsoppdrett, Elite og Gull oppdrett skal dokumenteres med bilder eller video.

Informasjonen fra disse oppdrettene blir å finne her på NAF's websider slik at alle kan lese og benytte seg av informasjonen som blir lagret. Vi jobber med ONLINE løsninger for dette også, så etter hvert skal det bli mulig og registrere også dette direkte på nett. Vi håper da å kunne bygge en betydelig database med masser av informasjon om hva de forskjellige har gjort for nettopp å klare å få til oppdrett på noen av de vanskeligere artene.